Модельна програма та навчальні матеріали. Тиждень 30

Модельна програма та навчальні матеріали. Тиждень 30

Скачати файл можна за цим посиланням.

Ця Модельна програма та матеріали є результатом спільної праці фахівців з усіх регіонів України: учителів пілотних шкіл, тренерів з усіх областей України, авторів Державного стандарту початкової освіти, методистів.

Програма та матеріали до неї створені на основі Державного стандарту початкової загальної освіти.

Вони відповідають меті та ідейним засадам цього документу й реалізують загальні та конкретні очікувані результати, окреслені в ньому. 

У пояснювальній записці до модельної навчальної програми зазначається, що її сконструйовано на основі потижневого планування освітнього процесу з окресленням теми тижня й очікуваних результатів за галузями, які вчитель/вчителька реалізовуватиме впродовж тижня.

Більшість цих результатів має стратегічний характер, що й зумовлює їх повторюваність упродовж першого циклу навчання (12 класи) для формування вмінь і поглиблення знань учнів.

Ця навчальна програма розроблена на основі проблемно-пошукового підходу.

У рамках тижня окреслено ті проблеми/дослідницькі чи проблемні запитання, які стануть основою інтеграції та стрижнем освітнього процесу. На розсуд учителя/учительки ці проблемні запитання можна розглядати впродовж одного дня або ж у разі освітніх потреб чи посиленого інтересу дітей – упродовж двох днів.

Модельна навчальна програма містить завдання для педагога, які він ставить перед собою в рамках тижня, а також що мають знати й вміти учні (безвідносно до галузей) після розгляду проблемних запитань. В окремій таблиці подано очікувані результати тижня (за галузями).

У таблицях запропоновано більше видів навчальної діяльності, ніж передбачено інтегрованим курсом “Я досліджую світ”. Учитель/учителька на свій розсуд частину цих завдань може перенести в рамки окремих предметів відповідно до основного змісту завдання (математика, навчання грамоти, мистецтво) або ж вилучити це завдання, змінити чи замінити його на більш відповідне.

Кожен вид навчальної діяльності супроводжується докладним описом та орієнтовними навчально-методичними матеріалами для вчителів, призначеними заощадити час педагогів на пошуки. Електронна версія цих матеріалів допоможе збільшувати пропоновані ілюстрації, дописувати до них власні завдання, розмножувати матеріали для використання в класі. Багато запропонованих видів діяльності може бути розгорнуто до денного проекту.

Більшість навчально-методичних матеріалів ґрунтується на конструюванні знань, а не на відтворенні, що демонструє партнерський підхід до освітнього процесу, задекларований Концепцією “Нова українська школа”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *