18 грудня 2019 року у Чернівецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ст.№ 24 пройшов семінар-практикум для вчителів та асистентів-вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням.

18 грудня 2019 року у Чернівецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ст.№ 24 пройшов семінар-практикум для вчителів та асистентів-вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням на тему “Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти”. З вітальним словом виступили директор закладу Легусова У.І. та методист ММЦ Гуменюк Ю.О. Уміння працювати в команді – вкрай важливе для успіху. Однак воно не формується саме по собі, а потребує певних зусиль з боку як керівництва команди, так і самих учасників. Успіх командної роботи залежить від багатьох факторів: чітко сформульованої мети, спільної діяльності, правильного і однозначного розподілу функцій, адекватного управління та лідерства, психологічної сумісності самих учасників та їх уміння домовлятися, чути один одного, досягати компромісу, вчитися на помилках, допомагати та підтримувати один одного. Під час семінару-практикуму учасники мали змогу відвідати уривки уроків, які провели вчителі та асистенти вчителів початкової школи Матоніна Р.Д, Рогозняк А.В., Беженар А.В, Мороз Л.В, Кушнір С.Т, Білейчук Т.В, Мудра Л.В., Мостова А.В., Гавриляк Л.В.,Полянська Х.В. Потім  групи виконували цілий ряд завдань та вправ, для яких потрібні різні вміння та навички і у яких учасники залежать один від одного. Такі завдання не можна виконати одноосібно, а значить доводилося пристосовуватися один до одного, прислуховуватися, враховувати точку зору, виручати, допомагати, давати зворотній зв’язок і спільно досягати успіху! Заступник директора В’югіна Л.Ю виступила з презентацією про команду супроводу. Методист ММЦ Гуменюк Ю. О. провела практичну вправу, де учасники, після перегляду уривків відео, мали визначити над якими цілями працють корекційні педагоги на занятті із учнями з особливими освітніми потребами. Класовод інклюзивного класу Гавриляк Л.В. повела низку вправ та підтримувала учасників під час виконання ними завдань, також допомогу у виконанні вправ надавали дефектолог Скрипник Н.В та логопед Паращук Л.В. Практичні психологи закладу Купчанко А.М. та Липчук Г.М. провели аналіз відвіданих уроків та рефлексію.  Невелику частину тренінгу ” Робота з батьками” провели вчитель та асистент інклюзивного класу ЗОШ №27 Тимчик Т.Д та Орлецька-Матіас Л.В. Вкінці учасникам заспівали учні інклюзивного класу. Всі учасники буди дуже вдячні великій команді, яка провела титанічну роботу і підготувала захід. Натхненні та вмотивовані, переповнені емоціями та отриманими навичками повернулися до своїх команд, щоб співпрацювати на новому рівні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *