Географія – працюємо дистанційно

Успіх роботи  в умовах карантину залежить від  активної взаємодії  вчителів, учнів та батьків,  якості інтернету, наявності технічних можливостей та, насамперед, навичок педагогів у сучасних інформаційних та цифрових технологіях.

За умов  дистанційного навчання, в умовах карантину, вчителі  географії міста Чернівці процес викладання  втілюють за допомогою групової роботи у  Viber,  відеоконференціях  ZOOM, та,  на мій погляд, найбільш зручним є сервіс Google Classroom, який дозволяє педагогам здійснювати зворотній зв`язок з учнями.

Велике значення   має контроль  засвоєння знань та оцінювання учнів, яке можливе через використання цієї платформи. Завдання з тестами дозволяє педагогу створити власну базу тестових завдань відповідно до викладеного матеріалу та вимог програми з відповідного курсу. Задаючи критерії перевірки,  система в автоматичному режимі здійснює перевірку виконаних завдань, а опрацьовані результати оформляються у відповідні таблиці.

Одним із видів завдань для використання  на цій платформі є завдання  у форматі презентацій. Вчитель, створюючи презентацію, розміщує її на Google-диску, надаючи доступ учням із покроковою інструкцією. Учні повинні закачати презентацію, виконати завдання  і відправити вчителю для перевірки. Такі завдання включають  роботу з картою, таблицями, схемами, висловлення власної думки. Приклади завдань у форматі презентацій  пропонуються вашій увазі. Вони можуть бути використані не лише на даній платформі, але й в інших електронних базах.

Пропонуємо зразки презентацій.   РІЧКИ   ТРАНСПОРТ

Методист ММЦ      ТЮФТІЙ А.Г.

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *