Імідж сучасного педагога

Куди б ми не йшли,

наш імідж(неважливо, гарний чи поганий)

нас обов язково випередить.

Ф.Честерфілд

Інтерес до особистості вчителя – це своєрідний засіб активізації інтересу до тих предметів,  які він викладає, тому його образ  мусить надихати. Як би не був професійно підготовлений педагог, він зобов’язаний постійно вдосконалювати свої особистісні якості, створюючи власний імідж.

Саме про це йшлося на І засіданні Школи молодого та мадодосвідченого учителя початкових класів, яке відбулося 10 жовтня 2019 року на базі Чернівецького багатопрофільного ліцею №4.

Косован О.К., методист ММЦ, ознайомила колег з планом роботи  Школи молодого та малодосвідченого учителя початкових класів, представила його керівника.

Активності  розпочали з інтерактивної вправи «Коло вітання». Знайомство з молодими колегами  відбулося у вигляді самопрезентації за допомогою вправи «Криголам».

Про нові ролі учителя в організації освітнього процесу в умовах Нової української школи йшлося в інтерактивному виступі Косован.О.К.

Харченко А.М., керівник Школи, провела ділову гру з елементами тренінгу: «Імідж сучасного вчителя», у ході якої разом виокремили професійно важливі якості сучасного педагога: педагогічна майстерність, мовлення, культура, авторитет.

Учасники  Школи визначилися й з основними характеристиками педагогічного іміджу:

  • професійна компетентність;
  • педагогічна ерудиція;
  • педагогічне мислення й інтуїція;
  • педагогічна рефлексія;
  • педагогічна імпровізація;
  • педагогічне спілкування.

Робота в парах об’єднала молодих колег над виконанням вправи «Круги Ейлера»: «Педагог очима дітей і вчителя», а співпраця в малих групах була спрямована на пошук спільних шляхів вирішення поставлених перед ними завдань у «Конвертах проблем».

Завершенням практичної роботи стало створення лепбуку: «Я сучасний вчитель». Колеги презентували власні наробки. Вивчення професійної спрямованості молодих педагогів відбулося за допомогою анкетування.

Педагогічна рефлексія дозволила колегам відповісти на питання: «Що в мене вийшло?», «Що не вдалося?», «Як зробити, щоб було ще краще?» у питаннях формування власного педагогічного іміджу.

Молоді колеги отримали рекомендації для самоосвіти.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *