“Інженерний тиждень”

З 13 по 17 січня в Чернівецьких ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 та № 37 проведено “Інженерний тиждень”. В основі «Інженерних тижнів» лежить концепція STEM-освіти — візуалізація наукових явищ, практичне вирішення проблем та виконання завдань, побудованих на перетині науки, техніки, інженерії, математики та мистецтва.
Технології значною мірою впливають на формування нашого світу, через п’ять-десять років сьогоднішні учні будуть обирати професії, частини яких наразі навіть не існує. Оволодіння більшістю з них буде вимагати від майбутніх студентів навичок критичного мислення, комплексного вирішення проблем, креативності, розуміння технічних процесів та способів застосування науково-технічних знань в реальному житті.
Методичні матеріали та інструкції,  запропоновані  ініціаторами програми,  надали можливість учням перетворити класи школи на мейкерські та дослідницькі лабораторії, зацікавили їх наукою та дали поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу. Завдання, які пропонувались учням (починаючи з початкової школи до 11  класу), показали, що майбутнє починається саме з тих знань, які вони отримують у школі.
Основними матеріалами для виконання завдань стали речі, які ми зазвичай викидаємо у смітник: паперові горнятка, канцелярська гумка, соломинки для напоїв, втулки від рулонів паперових рушників, білий та кольоровий папір картон, кришечки від пляшок.
Завдячуючи педагогам ЗОШ №4: Вербовській С.В. (вчитель фізики та астрономії) та Голубчик Тетяна Василівна (вчитель біології та екології); ЗОШ №37: Андрійчук С.С. (вчитель фізики та астрономії), Головатюк З.С., Щевчук Н.В. (учителі математики), Петрінець І. М. та Мельничук Н.О. (учителі початкових класів) учні, під час проведення тижня, не лише побачили, як науки можуть взаємодіяти одна з одною, а й спробували себе в ролі інженерів та винахідників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *