«Молодий спеціаліст стає хорошим учителем, перш за все, завдяки обстановці творчої праці» (В.Сухомлинський)

Одним із основних завдань роботи школи молодого, малодосвідченого вчителя української мови та літератури є формування в молодих педагогів професійних ідеалів, потреб  у  постійному саморозвитку й самовдосконаленні, оволодіння цікавими технологіями, методами та прийомами навчання. Одній із таких технологій було присвячено 3 заняття ШММВ української мови та літератури, яке відбулося 12 лютого 2020 року на базі Чернівецького ліцею №4.

На занятті розглянуто проблему «Використання методу проєктів на уроках української мови та літератури». Олександра Кожуленко, керівник міської ШММВ, розкрила молодим колегам суть проєктної діяльності, ознайомила з різновидами проєктів, вимогами до їх створення, презентувала зразки учнівських проєктів на різну тематику.

З цікавістю слухали молоді колеги розповідь про науково-педагогічний проєкт «Інтелект України», в якому бере участь Олександра Борисівна разом з учнями ліцею №4.

Практична частина заняття була проведена у формі  ділової гри: урок української мови в 5-му класі, який бере участь у науково-педагогічному проєкті «Інтелект України»,  на тему «Особливості відмінювання іменників у множині».

Підводячи підсумки заняття, молоді педагоги відзначили, що усе побачене й почуте варто впроваджувати в педагогічній діяльності. А в цьому їм допоможуть методичні матеріали, які вони отримали від керівника ШММВ Олександри Кожуленко.

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *