Особливості роботи за методикою Карла Орфа для дітей з вадами зору

      Що може бути цікавішим для дитини, аніж послухати захопливу музику? Лише самій брати участь у її створенні! При музикуванні яскравих барв додасть звукове оформлення, яке можна щоразу змінювати, надаючи музичному твору нових інтонацій. Таку імпровізацію дитина запам’ятає надовго.

      19 лютого 2020 року на базі СДНЗ №17 «Паросток» для дітей з вадами зору відбулося методичне об’єднання музичних керівників міста на тему: «Розвиток музичних творчих здібностей дітей дошкільного віку з вадами зору за концепцією Карла Орфа».

       Метою методичного об’єднання було ознайомлення педагогів з системою музичного виховання Карла Орфа та використання Орф – педагогіки в роботі з дітьми з порушеннями зору.

      Музичний керівник  Шановська Л.К. презентувала  досвід роботи  за концепцією Карла Орфа . Присутні мали можливість побачити у виконанні дітей на нетрадиційних музичних інструментах  композицію «Кармен» Бизе – Щедріна, «Колискову», Clap Clap. З слухачами була проведена вправа «Вгадай мелодію» з інструментами boomwHACKERS.

Практичний психолог провела вправу «Жив –був музичний керівник…» з метою профілактики емоційного вигорання педагогів.

       Проявити свою фантазію на основі прослуханої музики вихованці можуть в повсякденному житті. Варто лише дати їм можливість та створити сприятливі умови.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *