Педагогічна гармонія Олени Божик

“Педагогічна гармонія – це вершина педагогічної

науки і практики, це закон педагогіки, що приводить у

взаємну відповідність організацію освіти та її цільові

установки, допомагає гармонійно поєднувати зміст, форми,

методи навчання, перетворюючи їх у виразні засоби

педагогічного процесу, спрямовані на досягнення успіху всіх

учасників навчально-виховного процесу”. (Вознюк О.В.)

Підвищення фахової майстерності учителя – одне із пріоритетних завдань роботи  міського методичного об’єднання учителів української мови та літератури. Серед шляхів його реалізації – робота міської методичної панорами з проблеми «Ефективні форми та методи роботи з учнями як засоби підвищення рівня мовно-літературної освіти».  Це відвідування  педагогами закладів загальної середньої освіти міста  майстер-класів учителів-колег. Приймаючи виклик сьогодення, в онлайн-режимі протягом 15-17 квітня 2020 року проведено чергове заняття міської методичної панорами –  майстер-клас учителя української мови та літератури Чернівецької СЗОШ №22 Олени   Божик. Для участі в ньому зареєструвалися 86 педагогів. (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1q6jV0d-ya8HrwztNUiYzK8p42lgSotnO8wzjXVulq3A/edit?usp=sharing)

У своєму відеозверненні  (https://drive.google.com/open?id=1ezvQ6ZQ7GtECQyY55qS9efA40vUIwZIp ) методист ММЦ Алла Ткач підкреслила, що це останнє заняття міської методичної панорами, яка працювала протягом 2019/2020 н.р. Підкреслила, що відвідувати її мали змогу всі бажаючі учителі-україністи міських закладів загальної середньої освіти, які зареєструвалися на початку навчального року, були об’єднані в ротаційні групи й стали учасниками майстер-класів учителів української мови та літератури

Руслани Бабух (гімназія №2), Тетяни Фонарюк (гімназія №6), Олени Божик (СЗОШ №22).

Через відеозаняття  майстер-класу  Олена Вікторівна  поділилася досвідом роботи на уроках української літератури, тими методами та прийомами, які, на її думку, є ефективними для засвоєння літературних знань, зокрема й  для підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання, які спрямовані на досягнення успіху учасниками освітнього процесу. Під час відеозаняття представлено три основні блоки знань, на які  учителька   звертає особливу увагу – загальна теорія, опрацювання змісту твору й складання паспорту художнього твору , – та вправи, які вона використовує для їх опанування.

З метою вивчення думки  про роботу міської методичної панорами та доцільність її  продовження в новому навчальному році всі учасники майстер-класу в онлайн-режимі й ті педагоги, які протягом року брали участь у роботі панорами, пройшли онлайн-опитування.

Щиро дякуємо за роботу Руслані Бабух, Тетяні Фонарюк, Олені Божик за проведені майстер-класи, за пропаганду  їхнього педагогічного досвіду, а всім респондентам – за високу оцінку роботи міської  методичної панорами з проблеми «Ефективні форми та методи роботи з учнями як засоби підвищення рівня мовно-літературної освіти».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *