Педагогічний меседж молодого, малодосвідченого вчителя української мови та літератури

Кожен педагог, переступаючи поріг закладу освіти, мріє стати хорошим спеціалістом, щоб виконати одне із основних завдань освітньої галузі – надання якісних освітніх послуг. Що потрібно для здійснення мрії?  Це займатися самоосвітою й впроваджувати у свою педагогічну діяльність новітні технології навчання, вміти зацікавити учнів  своїм предметом і постійно бути в творчому пошуці. З метою допомогти педагогу в цьому протягом 2019/2020 н.р.  працювала Міська школа молодого, малодосвідченого вчителя української мови та літератури.  Чого навчилися її слухачі, чого досягли, чим можуть поділитися? Відповідям на ці запитання було присвячене останнє заняття  ШММВ УМЛ на тему «Педагогічний меседж молодого вчителя» , яке проведено в онлайн-режимі протягом 27-29.04.2020.

У своєму відеовиступі методист ММЦ Ткач А.В. підвела підсумки роботи міської школи молодого малодосвідченого вчителя української мови та літератури. Зазначила, що 3 заняття, проведені                                                            Кожуленко О.Б., керівником Школи, на теми  «Формування читацьких інтересів                         та читацької самостійності  школярів», «Використання ігрових технологій на уроках української мови та літератури», «Використання методу проєктів на уроках української мови та літератури» дозволили  слухачам Школи оволодіти такими методами та прийомами, як «буктрейлер», «постер», «фішбоун», «РАФТ», «ейдос-конспект» «пінктограма», опанувати методики ігрових та проєктних технологій.

Підготувавши презентації «Я роблю це так…» та  розмістивши на Google диску  для загального перегляду, слухачі Школи обмінялися досвідом, як почуте й побачене на заняттях використовують у своїй педагогічній діяльності (https://drive.google.com/drive/folders/1aTtlTmwmJSMvorWQXT_MPNqxC44drTDb?usp=sharing)

Під час онлайн-заняття молоді та малодосвідчені вчителі-україністи також ознайомилися з особливостями завершення 2019/2020 н.р. (відеопрезентація Ткач А.В., методиста ММЦ) та зручним інструментом здобуття освіти за технологією дистанційного навчання Google Classroom (відеопрезентація Кожуленко О.Б., керівника ШМВ УМЛ, заслуженого вчителя України).

Після опрацювання матеріалів слухачі Школи заповнили Google форму «Школа молодого, малодосвідченого вчителя української мови та літератури: що? навіщо? як?». Результати опитування дають нам можливість оцінити роботу Школи в 2019/2020 н.р. та спланувати її на 2020/2021 н.р.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *