Перейшли від адаптаційно-ігрового до основного циклу навчання

Велике слово — ШКОЛА!

У вселюдськім житті тільки той народ

і бере перемогу, який має найкращу школу

Софія Русова

Ось уже третій рік триває пілотування Нової української школи, а саме апробація нового змісту освіти та концептуально інших підходів до навчання.

За цей час експериментальна база шкіл розширилась. Тепер нас уже 143 пілотні заклади освіти, які першими зустрічають новації реформи.

У вересні 2019 року ми перейшли від адаптаційно-ігрового до основного циклу навчання. Наші учні ще більше поринули в атмосферу партнерства, командної гри, продовжили набувати компетентностей, необхідних для життя у ХХІ столітті. Серед новацій цього року є те, що зміст освіти формували відповідно до інтересів учнів. Міністерство освіти і науки України провело опитування серед учнів 60-ти класів і виявило, що саме цікавить дітей у школі та які теми вони б хотіли досліджувати. Серед питань, які цікаві дітям, є:

  • Як виглядає мікроб?
  • Як створити скло і чому воно прозоре?
  • Чому у дідуся побіліло волосся?
  • Яка температура тіла у звірів?
  • Чому дріжджове тісто збільшується в об’ємі?

Ці питання були узагальнені і вміщені у 9 інтегрованих тем, які учні вивчають у 3 класі.

  • Подорожуємо і відкриваємо світ;
  • Між минулим і майбутнім;
  • Чарівні перетворення;
  • Енергія;
  • Невідомий світ;
  • Невидимий світ;
  • Приховані можливості речей;
  • Погода вдома;
  • Я – людина.

Щодо особливостей інтегрованого курсу «Я досліджую світ», то інформатику тепер виокремлено в окремий предмет.

 

Вчитель 3 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №28 Чернівецької міської ради,

учасник пілотного експерименту НУШ «Агенти змін»

Віщак Оксана Орестівна

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *