Успіх людини залежить від рівня її знань та прагнень. Особистісне самовдосконалення, усвідомлений саморозвиток – це постійна робота над собою, розвиток особистих якостей. У цьому процесі людина концентрується на власних бажаннях, меті, завданнях і постійно здобуває все нові й нові знання для їх досягнення.
13 листопада 2019 року на базі ЗОШ І-ІІІ ст. №19 відбувся семінар-практикум учителів 1-2 класів Нової української школи: «Особистісно-професійний розвиток педагогів в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
З особливостями інноваційної освітньої концепції розвитку та функціонування навчального закладу знайомила Лісовська А.Г., виконуюча обов’язки директора школи.
Введенням у роботу стали «Сходинки зростання», які допомогли визначитися як і куди зростати українському вчительству. Косован О.К., методист ММЦ, прокоментувала результати онлайн-опитування щодо професійного розвитку педагогів, які узагальнені попередньо за допомогою Google Форми.
Педагогам закладів освіти міста було запропоновано відвідати «Живу бібліотеку», де відбулися інтерактивні діалоги з «живими книгами», учителями початкових класів: Костащук-Мазур Т.І., Кучмою Л.С., Вонсович І.П., Сосніною І.В. Це були три не-книжкові історії з перших уст, про те, як відповідально навчати і навчатися, змінюючи світ.
Під час надихаючої міні-мандрівки: «На крок попереду!» Косован О.К. організувала активності, у ході яких учителі досліджували особливості педагогіки співробітництва, розглядали особливості педагогічного дизайну сучасного уроку, знайомилися з інноваційними технологіями, методами та прийомами роботи в НУШ та аналізували складові професійного самовдосконалення: рефлексії, саморозвитку, самоосвіти.
До Майстерні педагогічних ідей запросили Костащук-МазурТ.І., вчителька початкових класів ЗОШ №19, яка практично познайомила з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Сосніна І.В., вчителька початкових класів Бабинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, яка ділилася досвідом особистісно-професійного розвитку через роботу над проєктом: «Змішане навчання: виховання вільної людини через дарування свободи іншому».
Косован О.К., методист ММЦ, ознайомила з напрацюваннями робочої групи щодо запровадження формувального оцінювання та ведення учительського портфоліо у 1-2 класах Нової української школи.
На етапі рефлексії учасники мали можливість висловитися з приводу співпраці та внести пропозиції до ухвали рекомендацій семінару.