Шляхи реалізації змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» при викладанні фізики

Фізика і фінанси, що спільного? На перший погляд тільки  початкові літери, але учителі фізики – учасники  семінару у ЗОШ №20,  дійшли висновку, що і фізика, і фінансова грамотність формують такі ключові компетентності як уміння вчитися, ініціативність  і підприємливість, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі .

Про нові підходи та традиції у створенні освітнього середовища закладу, його історію й досягнення присутні дізналися з виступу  Деркач Жанни Іванівни, директора Чернівецької ЗОШ №20.

Методист ММЦ Тумак А.Ф. зазначила, що змістова лінія «Підприємли-вість і фінансова грамотність» реалізується тим, що під час навчання фізики учні можуть застосовувати фізичні знання для генерування ідей та ініціатив щодо проектної, конструкторської й винахідницької діяльності, з метою вирішення життєвих проблем, пов’язаних із матеріальними та енергетичними ресурсами; прогнозувати вплив фізики на розвиток технологій, нових напрямів підприємництва. Методист  ознайомила присутніх з матеріалами проекту «Шкільна академія підприємництва» та курсу «Фінансова грамотність», які доцільно використати при викладанні різних тем з фізики.

На уроці «Динаміка та закони збереження» (учитель  фізики, заступник директора ЗОШ №20 з НВР Ротар Г.О.), учні 10-го класу на різних локаціях визначали: відсодкові ставки банків; створювали туристичні фірми; рекламували  підприємства для вкладення інвестицій; обирали  види страхування і все це – розв’язуючи завдання з фізики. А також  дізнались, що портрети фізиків-науковців є не лише на сторінках підручників, а й на грошових купюрах багатьох країн.  Галина Орестівна  використала форми та методи  роботи, які сприяють розвиткові в учнів навичок підприємливості, необхідності колективного розв’язання проблем, що виникають у різних життєвих ситуаціях і  потребують відповідних здібностей та обізнаності у справі.

Презентуючи проект «Тепла школа», який підготували дев’ятикласники СЗОШ №22 під керівництвом учителя фізики Корпяк Неля Петрівна, учні продемонстрували уміння використовувати знання з фізики для визначення доцільності використання різних будівельних матеріалів підчас реалізації проекту НЕФКО у навчальному закладі.

Щиру подяку учасники семінару  висловили керівнику Центру біржових технологій у м.Чернівці, бізнес-експерту Ротарю Дмитру Анатолійовичу  за цікаву лекцію-презентацію з основ фінансової грамотності та її значення для досягнення успіху.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *