Вчимося робити цифрові технології нашою новою суперсилою!

Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — ще рік назад  вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики.

          Навчання за допомогою технологій дистанційного навчання — чи не найдієвіший спосіб для вчителя познайомитись із нестандартними й новаторськими методами роботи. Але як учителям дізнатися, що учень досягає потрібного результату під час онлайн-навчання? Досвідом  навчання учнів за допомогою технологій дистанційних технологій ділиться вчителька пілотного 4-А класу Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ст. № 27 Сікорська Руслана Михайлівна.

         Вчителька зазначає, що їй вдалося подолати основні виклики нової шкільної реальності, організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам, хоча було і не просто.  Руслана Михайлівна  вважає, що  вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків.  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *