Надання якісних освітніх послуг сьогодні вимагає від учителя переходу на більш ефективні форми роботи, методи та прийоми навчання. Відповідно зростає роль дидактичних матеріалів, зокрема тих, які допомагають дитині у сприйнятті певної інформації, розвитку як предметних, так і ключових компетентностей. Саме таким засобом навчання є лепбук, який може бути створений індивідуально, групою учнів, учнів та вчителя або спільно всіма учасниками освітнього процесу.
Лепбук – це новий метод вивчення, запам’ятовування, узагальнення певної теми, який будується за шаблоном. З метою детального ознайомлення з цим методом учителів, які викладають мовно-літературні предмети, консультант Центру Алла Ткач 11 листопада 2022 провела консультацію на тему «Про лепбук (книжну складанку) як різновид дидактичного матеріалу».
Учасники онлайн-зустрічі дізналися про історію виникнення лепбука, про види та форми, про переваги його використання в навчальній діяльності для вчителя та учня; опрацювали алгоритм виготовлення та познайомилися з різноманітними зразками лепбуків та шаблонами для його створення.
М.Рильський зазначав: «Ми працю любимо, що в творчість перейшла…». Якщо обирати такі види навчальної діяльності, які дають можливість учням проявити ініціативу й самостійність, спонукають до розумового напруження, винахідливості, творчості, то це мотивуватиме їх до пошукової діяльності та сприятиме розвитку творчих здібностей.
![](https://static.wixstatic.com/media/137e3e_48ef0dacb2dd482c947ceb3eeb5df3d3~mv2.jpg/v1/fill/w_740,h_416,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/137e3e_48ef0dacb2dd482c947ceb3eeb5df3d3~mv2.jpg)