Управління навчально-виховним процесом та педагогічним персоналом
Рішенням 9 сесії ХХІ скликання Чернівецької міської ради народних д епутатів від 23.01.1992 року №226 був створений структурний підрозділ міської ради – управління освіти.
Управління освіти Чернівецької міської ради працює в площині планування конкретних результатів, розробки механізмів їх своєчасного та безумовного виконання, що дає змогу розвивати й вдосконалювати систему освіти міста.
Сьогодні в управлінні освіти міської ради працює 14 посадових осіб органів місцевого самоврядування: начальник управління освіти, 2 заступники, начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, правового забезпечення і кадрової роботи, 10 головних спеціалістів.
Рішенням 60 сесії VІ скликання Чернівецької міської ради від 29.01.2015 року №1488 був утворений та розпочав свою діяльність з 01.06.2015 року Чернівецький міський методичний центр закладів освіти управління освіти Чернівецької міської ради.
Пріоритетні напрями розвитку галузі на 2017-2020 роки:
- продовжити роботу над реалізацією Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді, інших нормативно-правових документів, що регулюють діяльність освітньої галузі;
- спрямувати діяльність педагогічних колективів на впровадження «Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки»;
- продовжити розвиток громадсько-державної системи управління освітою, забезпечивши участь громадськості міста у вирішенні освітніх проблем;
- продовжити роботу щодо створення оптимальної мережі загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням прогнозованих демографічних змін та інших чинників;
- сприяти розширенню мережі дошкільних навчальних закладів різних типів і форм власності, в тому числі шляхом урізноманітнення моделей організації дошкільної освіти;
- впроваджувати інклюзивну освіту в дошкільних навчальних закладах;
- забезпечити інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній простір шляхом створення умов для їх навчання в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів;
- сприяти залученню до навчання в закладах освіти міста дітей-переселенців з окупованих територій;
- організація відпочинку та оздоровлення дітей пільгових категорій;
- оптимізація та оновлення мережі гуртків та творчих об’єднань художньо-естетичного, науково-технічного, фізкультурно-спортивного, еколого-натуралістичного та туристично-краєзнавчого напрямів.
- продовжити здійснення заходів щодо дебюрократизації школи, спрощення документообігу;
- розпочати поступовий перехід окремих закладів на автономію у господарюванні бюджетом.