«Коло безпеки»: складні питання та важливі відповіді

Пандемія чи війна? Коли життя підлітків зазнало найбільших змін?

Ювенальні поліцейські, Олена Кав’юк та Дмитро Вітанчук спільно зі спеціалістом з безпеки в освітньому середовищі, Родікою Тіміш, запропонували учням 6-7-х класів Чернівецького багатопрофільного ліцею №4 зосередитись на кількох актуальних викликах сьогодення. «Дитина та незнайомець» та «Дитина і булінг» – дві теми – два кола безпеки. Що робити дітям, якщо вони стали жертвою шкільного насилля? Як поводитися у нестандартних, небезпечних ситуаціях дітям поза межами навчального закладу?

«Коло безпеки» – настільна гра, яка полягає в тому, щоб сформувати в учасників систему уявлень та знань щодо явища насильства, форм та методів його попередження та подолання, а також особливостей звернення по допомогу у разі ризику ситуації насильства. В ході гри неповнолітні ознайомились із поняттям булінгу та насильства/цькування у школі, розглянули відповідальність основних учасників цього процесу, визначили шляхи подолання такого явища. Учасники активно обговорювали запропоновані запитання, ділилися роздумами.

Повторили з дітками алгоритм дій при зустрічі з підозрілою незнайомою людиною на вулиці:

  • Перший крок безпечної поведінки: оцінити ситуацію.
  • Другий крок безпечної поведінки: відійти на безпечну відстань. Навчіть дитину триматися на безпечній дистанції від незнайомої людини.
  • Третій крок безпечної поведінки: припинити спілкування.
  • Четвертий крок безпечної поведінки: піти в безпечне місце.

Формування навичок безпечної поведінки має відбуватися повсякденно, як у військовий час, так і у мирний.

Проєкт «Спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі» впроваджується протягом поточного навчального року у пілотних закладах освіти Чернівецької громади.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *