Особливо важливо якомога раніше почати формування у дітей правильного відношення до тварин і рослин, до природи в цілому, оскільки саме дитина уже із самої появи на світ зіштовхується з негативними наслідками деградації природного середовища.
22 березня 2018 року в дошкільному навчальному закладі № 19 ЦРД «Барвінок» відбулося засідання методичного об’єднання вихователів середніх груп міста Чернівці. Метою якого було розвинути творчий потенціал педагогів, їх компетентність у питаннях екології, активізувати розумово – пошукову діяльність вихователів, практично застосувати набуті знання та вміння щодо збереження навколишнього середовища.
Вихователь Курик Н.І. під час заняття використала основні положення концепції сталого розвитку, а саме те, що охорона навколишнього середовища має стати основним компонентом процесу розвитку і не може розглядатись у відриві від нього. Інструктор з фізкультури Бодян К.І. під час спортивної розваги підводила дітей до усвідомлення необхідності збереження ресурсів землі та особистої відповідальності за майбутнє.
Кульмінацією другої частини засідання було проведення Брейнг-рингу вихователями-методистами ДНЗ №6 Альботою О.М. та ДНЗ №19 Ісопенко Д.Ю.
Підводячі підсумок можна сказати , що екологічна освіта – це безперервний процес навчання, виховання та розвитку особистості. За вимогами сьогоднішнього дня щодо екологічного виховання дітей: в прищепленні бережливого ставлення до природи важливе місце відводиться дослідницькій пошуковій роботі. Дітям не слід відразу давати відповідь, а пропонувати самим знайти її.
Екологічне виховання – це могутнє джерело енергії думки, це поштовх, який може пробудити лінивого, сонного. Перед красою природи дитина стає такою, якою повинна бути.