З 1 вересня 2022 року освіта України розпочала подорож траєкторією Нової української базової школи, маршрут якої був закладений ще в 2016-му році. Відповідно до нього кожен учитель, який працює в 5-х класах НУШ, вибудовує цілісну освітню подорож дитини, в основі якої – діяльнісний підхід до організації навчання. Про його зміст, принципи та практичні аспекти впровадження обговорено під час засідань методичної панорами з проблеми «Засвоєння знань через дію в новій українській школі: діяльнісний підхід до навчання», проведених 14-15 грудня 2022 року в онлайн-режимі. Учасники онлайн-заходу – учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури, румунської мови та літератури, польської мови та івриту.
Алла Ткач ознайомила учасників онлайн-заходів з результатами онлайн-опитування «Діяти та досягати мети», проведеного серед учнів 5-х класів Чернівецького ліцею №7 (організатор – Наталія Мармиш, керівник шкільного методичного об’єднання вчителів української мови та літератури закладу освіти). Зауважила: «Наші п’ятикласники хочуть активного навчання, тобто через дію. Доказом цього є представлені результати опитування. Саме діяльнісний підхід дає можливість організувати навчання таким, яке буде на користь та в радість сучасним школярам».