Розвиток цифрових технологій вплинув на всі ланки освіти. Сучасні діти цифрового покоління мають особливе мислення, сприйняття інформації та життєві пріоритети. Через надлишок інформації учням часто важко сконцентруватися, зосередитись на основному та критично мислити. Такі виклики вимагають від учителя застосовувати нові підходи у навчанні. Подолати труднощі можна, застосовуючи такий спосіб подання, систематизації та кодування навчального матеріалу як візуалізація.
Обговоренню актуальності застосування засобів унаочнення в освітньому процесі, використання новітніх цифрових ресурсів для створення візуальних моделей був присвячений педагогічний практикум для вчителів суспільних дисциплін «Застосування різноманітних засобів візуалізації навчального матеріалу на уроках історії», який відбувся 22 грудня 2022 р. Розроблено та представлено до уваги вчителів різноманітні засоби візуалізації. Для зручності та безпеки педагогів було запропоновано змішану форму проведення практикуму в синхронному та асинхронному режимі.