У надзвичайних ситуаціях освіта є одним з головних факторів психічного та фізичного захисту дітей. Освітній процес має здійснюватися таким чином, щоб створити для дітей безпечне та стабільне середовище у розпал кризи, допомогти відновити відчуття нормальності, гідності та надії, забезпечувати як безперервність навчання, так і соціально-емоційну підтримку.
Педагог суттєво впливає на психологічний клімат у групі. У робочому арсеналі педагога мають бути такі форми та методи організації занять, які б допомогли дитині переключитися, подбати про забезпечення позитивних емоцій, створити сприятливу атмосферу, налаштувати дітей на плідну роботу.
22 листопада 2023 року Оксана Дмитрюк, психолог ЦПРПП, провела онлайн-консультацію для практичних психологів закладів дошкільної освіти «Розвиток стресостійкості дітей дошкільного віку. Впровадження в освітній процес «психологічних хвилинок». Під час заходу учасники обговорили ознаки стресу у дітей дошкільного віку, як розвивати стресостійкість, а також переглянули добірку «психологічних хвилинок», яку можна використовувати як у роботі практичного психолога, так і педагога.