22 листопада 2017 року на базі Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №3 відбувся семінар-практикум для класних керівників 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів міста, який надав можливість молодим класним керівникам познайомитись з досвідом роботи Захарової Л.В., класного керівника 5-А класу Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №3, переможницею Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності у номінації «Класний керівник-2013 року».
Сім’я – це джерело, водами якого
живиться повноводна річка нашої
держави. На моральному здоров’ї сім’ї
будується педагогічна мудрість школи
В. Сухомлинський
Мокрогуз С.О., директор Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №3, ознайомила учасників семінару з роботою закладу, розповіла про досягнення педагогів та учнів школи, поділилась досвідом співпраці адміністрації, класних керівників з батьками учнів.
Петрушко Л.В., заступник директора з виховної роботи закладу, поділилась досвідом організації виховної роботи в 5 класах і провела ділову гру з учасниками семінару на тему «Форми роботи з батьками з різними стилями виховання дитини в сім’ї».
Твардовська О.І., практичний психолог закладу, провела з класними керівниками психологічний тренінг «Психологічна подорож в країну Релаксації».
Класні керівники 5-х класів міста мали змогу відвідати позакласний захід класного керівника 5 класу Захарової Л.В. «Міцна родина – могутня країна». В заході брали участь родини деяких учнів.
Цікавим було представлення сімейного гербу, участь у конкурсах дітей та батьків, спільна творча справа. Від великої шкільної родини 5-го класу та їх батьків гості семінару отримали сувеніри «Серце», щоб кожен класний керівник передав цю радість, любов учням і батькам своїх класів у своїх навчальних закладах.
Під час круглого столу було підведено підсумки семінару-практикуму та визначені методичні рекомендації щодо роботи класних керівників 5 класів.
Кожен класний керівник ознайомився з цікавими формами роботи – як залучати батьків до творчого процесу в закладі, виховувати вільну, талановиту, фізично здорову особистість, збагачену науковими знаннями, готову до творчої трудової діяльності, яка досягається через формування в учнів морального ставлення до оточуючих людей і усвідомлення цінності людського життя.