«Трудове виховання – це образно кажучи, гармонія трьох понять: треба, важко та прекрасно». Вчитель, який має прагнення працювати творчо, розвиває у себе здібності до творчої педагогічної діяльності, самовдосконалюється в цій діяльності, так необхідний сучасній школі.
В. Сухомлинський
Створити необхідні умови для розвитку педагогічної творчості вчителів, відповідну позитивну атмосферу, надихнути педагогів на творчу діяльність і підтримати своїх колег у їхніх творчих педагогічних пошуках було метою семінару-практикуму для вчителів трудового навчання (технічні види праці), який відбувся 30 листопада 2018 року на базі Чернівецької гімназії №3. Тема семінару: «Особливості викладання трудового навчання та актуальні проблеми у вивченні предмета “Технології” в 10 класі».
Учасників семінару гостинно зустріли заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи Петрюк Ірина Іванівна, яка презентувала заклад освіти і вчитель трудового навчання (технічні види праці) Добряков Ігор Володимирович, який представив присутнім свою творчу лабораторію.
Семінар складався з трьох частин: теоретичного, практичного та інформаційного блоків.
У теоретичному блоці головний спеціаліст управління освіти Білоус С.В. ознайомив присутніх з використанням на уроках предмету “Технології” в 10-11 класах, дидактичних презентацій та сучасних відеороликів (додаток), як основний спосіб застосування наочності.
У практичній частині педагогам було запропоновано для обговорення елемент (практична частина) відеоуроку в 10 класі з модуля “Креслення” на тему: “Поняття про розрізи та перезіри”. А також педагоги виконали низку завдань (побудували технічний рисунок, ескіз майбутнього виробу, знайши відповідь на запропоновані тестові завдання).
У частині інформаційного блоку учасники семінару отримали вичерпну інформацію щодо участі в ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та міській традиційній щорічній новорічно-різдвяній виставці “Новорічна композиція”.
Під час проведення семінару-практикуму панувала доброзичлива атмосфера і дружня співпраця всіх учителів.