Освітній простір вважають найсприятливішим середовищем для формування толерантності особистості. Толерантним можна вважати такий освітній простір, де створюються умови для формування особистості з високим рівнем толерування. Ознаки толерантного освітнього середовища – відкритість до всіх дітей, незважаючи на їх розмаїття, стійкість до внутрішніх змін і зовнішніх впливів, гуманність і варіативність.
25 жовтня 2023 року Наталія Матейчук провела консультацію з педагогами ЗЗСО «Психологічні аспекти формування толерантності у нормотипових дітей в інклюзивному класі».
Психологиня міського центру професійного розвитку педагогічних працівників Чернівецької міської ради, викладачка кафедри практичної психології ЧНУ імені Юрія Федьковича Наталія Матейчук розкрила питання щодо психологічних аспектів формування толерантності у нормотипових дітей в інклюзивному класі; ознайомила учасників із можливими видами діяльності із впровадження чутливості до багатоманіття, розкрила питання щодо особливостей створення культурно-інклюзивного середовища в класі.
![](https://static.wixstatic.com/media/137e3e_6797ff04817945d2a327c2b0a113b4d5~mv2.jpg/v1/fill/w_740,h_529,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/137e3e_6797ff04817945d2a327c2b0a113b4d5~mv2.jpg)