Працюємо в інклюзивному класі

Освітній простір вважають найсприятливішим середовищем для формування толерантності особистості. Толерантним можна вважати такий освітній простір, де створюються умови для формування особистості з високим рівнем толерування. Ознаки толерантного освітнього середовища – відкритість до всіх дітей, незважаючи на їх розмаїття, стійкість до внутрішніх змін і зовнішніх впливів, гуманність і варіативність.

25 жовтня 2023 року Наталія Матейчук провела консультацію з педагогами ЗЗСО «Психологічні аспекти формування толерантності у нормотипових дітей в інклюзивному класі».

Психологиня міського центру професійного розвитку педагогічних працівників Чернівецької міської ради, викладачка кафедри практичної психології ЧНУ імені Юрія Федьковича Наталія Матейчук розкрила питання щодо психологічних аспектів формування толерантності у нормотипових дітей в інклюзивному класі; ознайомила учасників із можливими видами діяльності із впровадження чутливості до багатоманіття, розкрила питання щодо особливостей створення культурно-інклюзивного середовища в класі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *