Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.
М.Ебнер-Ешенбах
Усе частіше сьогодні можна почути від учителів: сучасний урок – це практичний урок, основна педагогічна мета якого не просто допомогти учням отримати певний, так званий необхідний багаж знань, а навчити застосовувати їх у відповідних ситуаціях, допомогти сформувати необхідні ключові компетентності. Для проведення такого уроку важливе значення має ефективність використання форм і методів на різних його етапах .
З метою допомогти учителям української мови та літератури в цьому реалізації цього завдання 18 грудня 2018 року учитель Чернівецької ЗОШ №8 Христина Мірчівна Фештрига провела заняття міської школи молодих та малосвідчених учителів-філологів на тему «Використання різноманітних форм і методів на різних етапах сучасного уроку».
Заняття містило як теоретичний, так і практичний аспекти. Під час теоретичної частини Христина Мірчівна звернула увагу присутніх на синтез мовно-літературного матеріалу та формування ключових компетентностей на кожному уроці. Працюючи в групах, учасники заняття практично відпрацювали ряд методів, вправ, складали схематичний конспект, в якому за поданою темою, типом уроку та певним його етапом підбирали найбільш вдалі форми й методи роботи на уроці.
Такі заняття для молодих та малодосвідчених учителів – можливість набратися досвіду, який в подальшій роботі приніс би успіх кожному вчителю. Адже досвід приходить з роками. Якщо є бажання навчатися…