Головне завдання соціально-економічного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі – зацікавити дітей темою та сформувати у них базові економічні знання для майбутнього життя в суспільстві. Навчати дітей основ економіки потрібно цілеспрямовано, а розпочинати слід вже в дитинстві. Дитина вже в дошкільному віці часто стикається з економічними та соціальними проблемами сім’ї. Їй мало пояснюють, а більше забороняють. Розв’язати проблему браку необхідних економічних знань: значення праці у житті людини, різноманіття професій та їх важливість, значення заробітної плати, планування сімейного бюджету, заощадження та витрати, товарно-грошовий обіг, комунальні послуги і тарифи тощо.
Саме з цією метою в ДНЗ №10 «Попелюшка» протягом місяця проводилися різні форми роботи з педагогами закладу щодо соціально-економічного виховання дошкільників. Підсумком даної роботи стали відкриті перегляди з економічної грамотності дітей дошкільного віку. Під час занять дітей зустрічав відомий їм Афлатун, який підготував для них різні цікаві завдання.Діти молодшої групи «Калинонька» вчилися раціонально використовувати зароблені свої перші гроші (фішки) через сюжетно-рольову гру «Магазин».
Дошкільнята середньої групи «Сонечко» були учасниками «Бізнес клубу», де на засіданні юних бізнесменів розглядалося питання «Сімейного бюджету». За допомогою мультфільму «Сімейний бюджет», на прикладі розумної тітоньки Сови, діти вправлялися, як можна розпланувати сімейний бюджет своєї родини. Вміння закріпили дидактичною грою «Склади і розподіли».
Старші дошкільнята групи «Вишенька» через дослідницьку діяльність вчилися зберігати тепло в приміщенні, дізнавалися про сучасні методи утеплення приміщень, визначали особисту роль у збереженні тепла в домівці.
Діти старшої групи №1 «Веселка» – знайомилися із грошовими одиницями світу та України зокрема, грали в сюжетно – рольову гру «Банк». Одні діти були працівниками банку (менеджером, касиром), інші – його клієнтами. Вчилися створювати рекламу для продукції різних магазинів.
Всі напрацювання з економічно виховання, дали змогу показати, що і з такого віку (дошкільника) можна і варто навчати дітей економічним знанням, виховувати вміння бути економним, раціонально розподіляти блага, які дає природа чи отримуєш власною працею.