Імплементація соціально-емоційного навчання в освітній процес

Впродовж  березня 2025 року   287 учителів початкових класів та класних керівників 5-6 класів  закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади пройшли навчання за Програмою «СЕН «Зерна: розвиток соціально-емоційних навичок та підтримка благополуччя дітей і педагогів»», розробленою Лабораторією з екологічних підходів до соціально-емоційного навчання (EASEL Lab) Гарвардської вищої школи освіти, реалізація якої в Україні відбувається за сприяння The LEGO Foundation та Міністерством освіти і науки України.

Під час знайомства з Програмою  СЕН «Зерна» педагоги:

– досліджували  сили соціально-емоційних навичок;

– вчилися розпізнавати та виражати свої емоції;

– освоювали техніки саморегуляції та стресостійкості;

– виконували інтерактивні вправи на емпатію та співпрацю;

– розглядали стратегії ефективного впровадження активностей СЕН Зерна в освітній процес;

– розвивали навички самосвідомості та саморегуляції;

– були активними учасниками взаємодій.

Під час тренінгу панувала атмосфера співпраці і взаєморозуміння. Учасники тренінгу, досліджуючи сутність соціально-емоційного навчання отримали нові знання і практичні інструменти та усвідомили, що розвиток СЕН є надзвичайно важливим для успішної реалізації  в житті,  успішної  взаємодії з іншими людьми. Що саме розвиток соціально-емоційних навичок допоможе дітям і дорослим краще  зрозуміти себе, сформувати стійкість до життєвих труднощів, створити  атмосферу довіри та взаєморозуміння, розвинути емпатію та співчуття і підвищити ефективність навчання.

Дякуємо кожному учаснику за активність, відкритість та взаємодію.

Віримо, що «зерна»,  які  засіяні сьогодні, розквітнуть у дитячих душах, даруючи їм  крила для щасливого завтра!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *