Інклюзивна освіта у дитячих садочках: директори навчалися та ділилися досвідом

Обговорили всі найважливіші питання, які має знати директор ЗДО, відкриваючи інклюзивну групу.
Сьогодні відбувся перший захід взаємонавчання рівних “Інклюзивна освіта в ЗДО: виклики, досвід, досягнення”. Його організовує Управління освіти Чернівецької міської ради.
Аби предметніше обговорити всі найважливіші питання щодо інклюзії у ЗДО, таких заходів буде три, аби директори могли збиратися меншими групами.
У Чернівецькій громаді є 55 закладів дошкільної освіти і 4 дошкільні підрозділи у складі ЗЗСО. У 37 дошкільних закладах інклюзивним навчанням охоплено 178 дітей.
– Нещодавно ми детально вивчали питання інклюзії у наших закладах дошкільної освіти. Побачили, де ще треба працювати, де є прогалини, і після детального моніторингу було прийнято рішення провести таке навчання і обмін досвідом для директорів дитячих садочків, – зауважила начальниця Управління освіти Ірина Ткачук.
Завідувачка сектору дошкільної освіти Управління освіти Любов Гаврилова каже, що на таких заходах максимально буде приділятися увага всім питанням:
– Це бесіда керівника ЗДО з батьками, утворення інклюзивної групи та введення у штат асистента вихователя, це наказ про затвердження Положення про команду супроводу, призначення відповідального за організацію інклюзивного навчання, це укладання договору про надання корекційно- розвиткових занять, складання розкладу корекційно-розвиткових занять, це робота з документацією…
Сьогоднішній захід відбувся у ЗДО №41 “Пізнайко”. Його директорка Лариса Колесник поділилася досвідом організації інклюзивного навчання у їхньому садочку, тут таким навчанням охоплено 11 дітей.
Вихователь-методист дошкільного підрозділу гімназії №6 “Берегиня” Сільвія Павлюк поділилася досвідом щодо ведення всієї необхідної документації, як її оформляти, зберігати. У “Берегині” інклюзивним навчанням теж охоплено 11 дошкільнят.
Любов Чобанюк, головний спеціаліст сектору дошкільної освіти Управління освіти говорила про нормативну базу, яка регламентує все, що стосується інклюзивної освіти.
Опісля було обговорення, кожен керівник закладу задавав своє питання, також всі ділилися досвідом роботи у їхньому закладі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *