Літо – період відпочинку для всіх учасників освітнього процесу. Водночас, у серпні педагогічні працівники повертаються до своїх обов’язків, зокрема продовжують підвищувати професійний рівень.
В рамках Літньої школи професійного зростання Чернівецького ЦПРПП та Всеукраїнського експериментального Проєкту «Спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі» педагогам запропонували долучитися до семінару-практикуму «Домедична допомога та профілактика впливу психоактивних речовин в освітньому середовищі: від теорії до практики».
Захід проведено спільно з управлінням освіти Чернівецької міської ради, Чернівецьким обласним центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, Ювенальною превенцією Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області, спеціалістом з безпеки в освітньому середовищі, Чернівецьким ЦПРПП.
Родіка Тіміш, спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі Чернівецької ТГ, разом з Наталією Котик, вчителем біології Чернівецького ліцею №5 «Оріяна» та Коломейчук Катериною, лікарем медицини невідкладних станів Чернівецького обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф запропонували учасникам справжній інтенсив з теоретичних та практичних основ тем: з допомоги при кровотечах, при термінальних станах з основами реанімації з використанням турнікетів та автоматичного зовнішнього дефібрілятора.
Об’єднавшись, учасники створили коло безпеки з проблемних питань, які відбуваються в освітньому середовищі. Для цього використали відому карткову методику «Коло безпеки».
– Чому обрали данні теми?
Впровадження проєкту «Спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі» продемонструвало зацікавленість учнів та педагогів можливістю удосконалення навичок з домедичної допомоги та з профілактики ПАР.
– Як визначити рівень сформованості у педагогів відповідних вмінь та навичок?
Програма підвищення кваліфікації розрахована на 6 годин – оптимальний час для поглиблення знань учасників щодо застосування організаційних заходів першої медичної допомоги та профілактики вживання психоактивних речовин різними категоріями населення, зокрема підлітками, відповідальності за їх зберігання, публічне вживання та збут у разі виникнення кризових ситуацій в освітньому середовищі.
Сподіваємося, що набуті навички, сприятимуть на практиці зміцненню як особистої безпеки, так і колективної безпеки.