Листопадові зустрічі творчої лабораторії “ART Decor”

В історії дошкільної педагогіки проблема творчості є однією з найактуальніших. У всі часи потрібні були творчі особистості, оскільки нестандартні рішення є двигунами науки, техніки, культури. І саме творчі люди, а не виконавці, створюють все нове, визначальне прогрес людства. Наш час вимагає творчих, нестандартних, мислячих і діючих людей, майбутнього покоління.

            Аплікація як засіб розвитку художніх здібностей дуже актуальна на сьогоднішній момент, тому що включає в себе настільки різноманітний спектр різних прийомів і технік які дозволяють розвинути творчість дитини, адже аплікація – один з найулюбленіших дітьми видів образотворчої діяльності: дітей радує яскравий колір паперу, вдале розташування фігур, великий інтерес викликає у них техніка вирізання та наклеювання. Діти, виконуючи аплікаційні роботи, здобувають нові знання, закріплюють уявлення, отримані на інших заняттях. Специфіка аплікації дає дітям можливість активніше засвоювати знання про колір, будову предметів, їх величині, про площинний формі і композиції. У аплікації є можливість пересувати вирізані форми, порівнювати, накладаючи одну форму на іншу. Це дозволяє швидше здобути композиційні знання та вміння, що важливо не тільки для створення сюжетних і декоративних аплікацій, але й для малювання.

           Тема зустрічей «ART Decor» & орнамент як основа декоративно-ужиткового мистецтва або дозвілля, гра, мистецтво – аплікація!». В листопаді відбулися 2 зустрічі творчої лабораторії на базі ЗДО №19 «Барвінок» та ЗДО №51 «Лелеченя» для вихователів, керівників гуртків мистецького напряму закладів дошкільної Чернівецької міської територіальної громади. 

          Хто із нас не бажає жити у чистому світі? Жити довго і щасливо, гармонійно і красиво, ощадливо і раціонально, відчуваючи підтримку і стабільність. Так, бажаємо ми усі. І сьогодні ми, педагоги, маємо таку можливість навчити своїх вихованців будувати нове життя у здоровому довкіллі, гармонії зі світом, спрямоване на збереження і примноження ресурсів. 

         «Сталий» – тобто постійний, стабільний, такий, який можна підтримувати на певному рівні, він дає змогу поколінням людей, які живуть сьогодні, задовольняти свої потреби, не ставлячи під можливу загрозу майбутні покоління. А це означає, що сучасне покоління має залишити достатні запаси природних, економічних та соціальних ресурсів наступним поколінням. Сталий розвиток і аплікація чи можливе поєднання? Так, і без сумніву.

          Освіта для сталого розвитку в Україні теж стала надзвичайно популярною. Адже сьогодні виховувати навички сталого стилю життя ми можемо розпочинати у дитячому садку й залучати наймолодших громадян нашої держави до збереження власних ресурсів: здоров’я,  навколишнього середовища, культурних цінностей, власного добробуту, виховання ощадливості, навчання раціональним діям.

          Сталий розвиток дає  позитивні результати:

  • професійне зростання педагогів (удосконалення їх майстерності, прояв творчості, використання найбільш ефективних засобів, методів та прийомів спільної з дітьми діяльності);

  • зростання поваги до педагога, як галузевого спеціаліста;

  • комплексну реалізацію завдань сучасної дошкільної освіти;

  • сталий (стабільний, стійкий) особистісний розвиток дошкільника;

  • партнерські взаємини з вихованцями (повну рівноправність);

  • налагодження активної співпраці з батьками вихованців;

  • залучення усіх учасників освітнього процесу до спільної проєктної діяльності.

      Ото ж, «сталий розвиток» стосується кожного! А поєднання з мистецтвом то гарантований успіх! Освіта для сталого розвитку: не модний тренд, а необхідність сучасного світу!

 
 
 
 
 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *