Ні для кого не буде таємницею, що рух – це життя. Рухова і фізична активність є винятково важливими, фундаментальним чинником формування, збереження, зміцнення здоров’я та розвитку людини, особливо в дитячому віці. До речі, дослідниками з питань фізичного розвитку людства доведено, що об’єм рухової активності за тиждень має становити для дошкільнят – 21-28 годин на тиждень. Завдяки здатності організму до саморегуляції відбувається його адаптація до змін зовнішнього середовища, організм стає стійкішим і життєздатнішим. Щоб успішно відбулася така трансформація у нагоді допоможе мистецтво хореографії (танцю).
Хореографія – це можливість для дитини займатися улюбленою справою – танцями. І не просто танцювати, а робити це красиво й витончено! На заняттях із хореографії діти виконують вправи, спрямовані на розвиток координації рухів, гнучкості, музичного слуху і почуття ритму, м’язової та зорової пам’яті. Вони вивчають і відпрацьовують основні танцювальні рухи та гімнастичні елементи. І, звичайно ж, отримують позитивні емоції!
В рамках мистецького проєкту творча лабораторія «ARTпростір. Освітня взаємодія по-новому» проводяться листопадово-грудневі зустрічі з педагогами «Let’s Dance, або дитяча хореографія, – яскравий ART Challenge», де педагоги мають змогу оволодіти сучасними елементами танцювальних рухів, а також творчо добирати сучасні прийоми, способи та шляхи виконання руханок, сюжетних ігор, мистецьких рефлексій, тематичних ранкових зустрічей. У листопаді відбулися дві зустрічі на базі ЗДО №2 «Посмішка» та ЗДО №45 «Країна дитинства».
Хореографія вчить дітей відчувати своє тіло і висловлювати свої емоції за допомогою рухів. Вона допоможе стати впевненими у собі, перебороти страх перед виступами на публіці, усунути фізичну і психологічну сором’язливість і скутість. Завдяки хореографії у дитини сформується правильна постава і пластична хода.
Педагоги, створюючи упродовж усього дошкільного життя сприятливі умови для розвитку рухової, фізичної активності, тим самим, допомагають розкриттю дитячої обдарованості, креативності, самостійності, впевненості, розвитку художнього хисту, творчих здібностей, формуванню потреб спілкуватися засобами мистецтва.
Далі буде…