Маркетинг: правда у гарній обгортці

◾Вчора відбулася чергова дискусійна зустріч в учнівському інноваційному бізнес-хабі.
◾Про сучасний маркетинг розповідав Андрій Клипач, викладач кафедри маркетингу ЧНУ ім. Ю. Федьковича, підприємець.
◾У культурно- мистецькому центрі ім. І. Миколайчука зібралися старшокласники наших ліцеїв та гімназій. Саме для них і було створено цей бізнес-хаб, а точніше зустрічі з викладачами економічного факультету.
◾Як показувало інтерактивне опитування, хлопці та дівчата приходять на такі зустрічі тому, що вступатимуть у відповідні профільні вузи або ж для загального розвитку.
◾Андрій Клипач на реальних прикладах розповідав, як працює сучасний маркетинг, кому він потрібен, хто такий маркетолог…
– Чому маркетинг називають правдою у гарній обгортці? Тому що насправді існують круті товари, круті проєкти, про які ніхто не знає. І про них нічого не треба видумувати, лише знайти вірну дорогу до покупця чи споживача,- зауважив викладач.
◾Нагадаємо, учнівський інноваційний бізнес-хаб – це спільний проєкт Управління освіти та економічного факультету ЧНУ ім. Ю. Федьковича.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *