Донедавна одним із основних показників готовності малюка до навчання в школі вважали вміння читати та виконувати математичні операції з додавання та віднімання в межах від нуля до десяти. Сучасне життя змінило пріоритети, і на перше місце вийшов рівень життєвої компетентності дітей, сформованість особистісних якостей і здібностей, чуттєвої сфери та мислительних операцій. Метою дошкільної освіти є всебічний розвиток. Центральною фігурою освітнього процесу є дитина, основним видом діяльності якої є гра, тому навчання має проходити в ігровій формі, ненав’язливо, цікаво.
Чи можна таку складну операцію, як навчання читанню, здійснювати в ігровій формі? Виявляється можна. В цьому змогли переконатися вихователі молодших груп, під час методичного об’єднання, яке відбулося 13 лютого 2018 року на базі ЗДО №27. Керівник методичного об’єднання вихователь – методист ЗДО №18 Захливняк Наталія Миколаївна в доступній формі ознайомила слухачів з методикою Людмили Шелестової. Педагоги закладу продемонстрували відкриті покази занять «Пригоди білочки», «Зимова подорож» з дітьми молодшого віку.
Учасники виконували практичні завдання з посібника «Вчимося читати» Л.Шелестової. Поглибили та збагатили знання із використання даної методики на основі досвіду роботи вихователя – методиста ЗДО №34 Білоус Н.І. переглянувши відео та практичні матеріали «Методика Л.Шелестової як засіб формування креативної особистості дитини».
Протягом всього засідання вихователі активно обговорювали дану проблему, були творчими у підготовці «домашнього завдання» обмінювались думками, досвідом.