Звертаємо Вашу увагу на те, що після 06 лютого 2018 року в сервісі «Кабінет керівника закладу освіти» стануть доступними вкладки «Реєстр карток» та «Інформація про результати реєстрації».
У вкладці «Реєстр карток» буде подано інформацію про осіб, які скориставшись спеціальним сервісом, сформували реєстраційні картки та зазначили, що є випускниками поточного року цього закладу освіти.
Інформація про випускника, який сформував більше однієї реєстраційної картки, зазначається в реєстрі декілька разів (відповідно до кількості сформованих карток) та виділяється іншим кольором.
Буде надано можливість завантажити цей реєстр у форматі Excel (цим реєстром можна скористатись для формування списку осіб, які проходитимуть ДПА у формі ЗНО).
У вкладці «Інформація про результати реєстрації» буде відображено інформацію про кількість учнів/студентів закладу, яких зареєстровано для проходження зовнішнього незалежного оцінювання.
Буде надано можливість завантажити список зареєстрованих у форматі Excel. Також буде зазначено номери поштових відправлень, надісланих регіональним центром, за допомогою яких можна відстежити місце знаходження кореспонденції та посилання для автоматичного переходу: «Відстежити на сайті Укрпошти».