Особливості інноваційної освітньої концепції розвитку навчального закладу в умовах Нової української школи

Зміни, що відбуваються в сучасній школі спонукають до дій.

Перед нашим колективом теж постало питання: що і як робити, щоб підготувати навчальний заклад до переходу на стандарти НУШ.

В нашій школі сформувалася потужна команда творчих педагогів, кожен з яких шукав цікаві, ефективні, оптимальні форми та методи роботи з учнями, які б виходили за межі парадигми старої школи.

Нами була розроблена Програма, яка передбачає поетапну реалізацію реформи. Ми обрали стратегію, яка покроково допоможе і вчителям, і адміністрації реалізувати поставлену мету.

Протягом минулого навчального року ми знайомилися з роботою освітніх закладів України, які вже працювали на засадах НУШ. Зокрема, в школах Києва Новопечерській та Ліко-школі побачили сучасне освітнє розвивальне середовище, у Нововолинську, як активно впроваджують у навчальний процес інноваційну технологію «Розумники». За цією технологією працюємо і в нашій школі, вже другий рік поспіль беремо участь у Всеукраїнському науково-методичному проекті «Розумники» Smart Kids.

Озброївшись ідеями ми почали діяти. Ми прагнули створити практичний та дійсно дієвий освітній простір. Спочатку ми звернулися до адміністрації Чернівецького політехнічного коледжу, де  студенти, майбутні фахівці, безкоштовно створили декілька варіантів проектів нашого освітнього середовища. Порадившись з батьками, ми обрали найкращий на наш погляд варіант. І тепер наші учні на перервах мають можливість помалювати кольоровою крейдою, гратися з конструктором, обмінюватися книжками, для цього є спеціально відведені місця. Ще в нашому освітньому просторі з’явилося дерево ідей, на якому учні презентують свої творчі роботи, лепбуки тощо.

На цьому ми не зупиняємося, адже цей процес відбувається поступово. В майбутньому ми плануємо використати площу підлоги, створивши ігри для розвитку координації руху, розвитку уваги, пам’яті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *