Підсумки проведення групової консультації для вчителів та асистентів вчителів ліцею №18

12 січня 2024 року консультантом ЦПРПП з питань інклюзивного підходу до навчання Мариною Марчук було проведено групову консультацію для асистентів вчителів та вчителів ліцею №18 Чернівецької міської ради на тему «Взаємодія вчителя та асистента вчителя під час змішаного навчання».

Цілеспрямована взаємодія вчителя і асистента вчителя забезпечує системну, комплексну допомогу дітям з особливостями розвитку.

  Співпрацюючи разом, вчитель і асистент спочатку повинні окреслити мету своєї спільної роботи. Вчитель та асистент повинні усвідомлювати, що учні з ООП потребують допомоги не тільки педагогічної, але і медичної, психологічної, соціальної.

Крім співпраці з фахівцями та представниками шкільної спільноти, учитель найчастіше взаємодіє в класі з асистентом вчителя. Вчитель і асистент учителя у навчально-виховному процесі також дотримуються корекційно-компенсаторної складової, що проявляється у дотриманні певних правил та технологій роботи з учнями із освітніми потребами.

Саме тому, консультантом ЦПРПП протягом консультації було проведено методичні вправи для налагодження дружніх відносин, взаємопідтримки та взаєморозуміння між класоводами та асистентами вчителів:

1.    Тренінгова вправа «Глечик», мета якої – поближче познайомитись один з одним, сказати кілька приємних слів  про співпрацю, щоб наповнити «чарівний глечик».

2.    Тренінгова вправа «Гора», яка дає змогу визначити проблемні моменти, фактори, ситуації, які турбують кожного і не дають дійти до «вершини» гори, результатом якого є відкриття своїх сильних сторін.

3.    Тренінгова вправа «Кола Вена», в основі якої – визначення спільних та відмінних аспектів роботи вчителів та асистентів і як наслідок, визначення спільної траєкторії успішної подальшої роботи та співпраці.

4.    Рефлексійна вправа «Дерево примирення», яка надала змогу відпустити всі негативні моменти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *