Проблеми та перспективи розвитку хореографічного мистецтва в закладах загальної середньої та позашкільної освіти міста

З метою створення умов  для духовного, художньо-естетичного, творчого, емоційного розвитку особистості переосмислюються пріоритети у вихованні школярів і учнівської молоді.

26 березня 2019 року на базі міського палацу дітей та юнацтва відбувся міський семінар-практикум з хореографічного мистецтва для педагогів і керівників гуртків закладів загальної середньої та позашкільної  освіти міста.

Хореографія, як вид мистецтва, має свою специфіку, яка, в свою чергу, визначає особливості професії педагога-хореографа.

Крім досконалого знання свого предмета, педагог-хореограф повинен знати педагогіку, вивчити анатомію людини, музику, стати в якійсь мірі психологом, який аналізує душевний стан своїх вихованців. Від загальної культури і знань хореографа залежить дуже багато: світогляд, моральні та естетичні принципи його учнів; все хороше, як і все погане, що є у вчителя, переходить до них.

Танцюючи, людина дозволяє собі розкіш бути собою.

Танець – це сукупність рухів, підкорених загальному ритмові, втілених у завершену художню форму. Хореографічний номер має величезні можливості для розвитку думок і почуттів вихованців.

Кожен хореографічний твір вимагає від учня емоційності, творчої активності, мобілізації всіх його фізичних і духовних сил.

На семінарі-практикумі обговорювались проблеми та перспективи розвитку хореографічного мистецтва в закладах загальної середньої та позашкільної освіти міста.

Т.Г.Любко, голова циклової комісії хореографічних дисциплін Чернівецького обласного коледжу мистецтв ім. С.Воробкевича, керівник Народного ансамблю сучасного танцю «ХХІ століття» обласного центру естетичного виховання Юність Буковини, розповіла учасникам семінару про композицію постановки сучасного танцю, підбір репертуару та хореографічної лексики у різних хореографічних стилях з урахуванням вікової категорії виконавців.

В.В.Долгій, викладач хореографічних дисциплін училища мистецтв ім. С.Воробкевича, артист балету заслуженого академічного Буковинського ансамблю пісні і танцю, виступив з питанням режисури народного танцю, розповів про побудову номерів згідно композиційних законів хореографії. Володимир Валерійович провів для хореографів міста майстер-клас:  «Буковинський танець».

Своїм досвідом роботи щодо розвитку  невербальної комунікації, артистизму, емоційності у вихованців хореографічного колективу під час занять поділився з колегами Є.М.Скрипничук, артист балету, викладач бальної хореографії,  керівник студії танцю «Либідь»  міського палацу дітей та юнацтва. Підводячи підсумки, учасники семінару-практикуму зазначили, що він пройшов у творчій атмосфері та дав можливість професійного зростання.

Презентація Німіжан С.К., методиста ММЦ

https://drive.google.com/open?id=1GHGiNKna3CBIqRNZfV2MobKEo16GzPAL

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *