Поняття «QR-код» стало активним учасником нашого життя. Винайшов систему QR-кодів Масахіро Хара, працівник японської компанії Denso Wave в 1994 році. Спочатку їх використовували для відстеження автівок на виробництві, а сьогодні – в усіх галузях, у т.ч. й освітній.
Використанню QR–кодів у професійній діяльності педагога була присвячена онлайн-консультація, проведена 09.02.2023 року консультантом ЦПРПП Аллою Ткач для вчителів-словесників, психологів та соціальних педагогів. Учасники заходу дізналися про загальну характеристику QR–коду, про його використання у своїй професійній діяльності для урізноманітнення освітнього процесу та пізнавальної активності учнів, про переваги та недоліки. Презентовано україномовні вебресурси для генерування кодів та практично відпрацьовано створення QR-кодів.
![](https://static.wixstatic.com/media/137e3e_a6bf1cc93949460d9e3f7757d45f49f5~mv2.jpg/v1/fill/w_740,h_416,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/137e3e_a6bf1cc93949460d9e3f7757d45f49f5~mv2.jpg)