QR–код як тренд сучасної освіти

Поняття «QR-код» стало активним учасником нашого життя. Винайшов систему QR-кодів Масахіро Хара, працівник японської компанії Denso Wave в 1994 році. Спочатку їх використовували для відстеження автівок на виробництві, а сьогодні – в усіх галузях, у т.ч. й освітній.

Використанню QR–кодів у професійній діяльності педагога була присвячена онлайн-консультація, проведена 09.02.2023 року консультантом ЦПРПП Аллою Ткач для вчителів-словесників, психологів та соціальних педагогів. Учасники заходу дізналися про загальну характеристику QR–коду, про його використання у своїй професійній діяльності для урізноманітнення освітнього процесу та пізнавальної активності учнів, про переваги та недоліки. Презентовано україномовні вебресурси для генерування кодів та практично відпрацьовано створення QR-кодів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *