Семінар-практикум вчителів фізики «Кейс-метод: практичні навички застосування знань і розширення компетенцій»

«Щоб досягти реального успіху, треба розвивати ті здібності,

які не властиві для роботів: креативність, уяву, ініціативу, лідерські якості.

Суспільство поступово переходить від товарної економіки до інтелектуально-творчої»

Мічіо Кайку

      14.12.2017 року на базі гімназії № 5 відбувся семінар-практикум вчителів фізики міста з теми «Кейс-метод: практичні навички застосування знань і розширення компетенцій».

Директор гімназії Мінакова Т.Г. у вітальному слові наголосила на необхідності формування нового навчального плану закладів з метою визначення пріоритетних напрямків навчання та інноваційних підходів до викладання.

Руснак Т.М., заступник директора з науково-методичної роботи, акцентувала увагу педагогів на 8 якостях освіти майбутнього та якими навичками повинна володіти людина ХХІ століття, щоб бути компетентною та успішною у своїй сфері діяльності .

Презентувала  кейс-урок,  як інтерактивний метод навчання, Олексієвич Наталія Любомирівна, вчитель фізики гімназії №5. Представлення напрацювань учнів 9-го класу з теми «Звук» вражало глибиною досліджень та різноманітністю розгорток: звук у медицині; звук і людина; звук і математика; звук і література; історія досліджень звуку; звук і тварини; звукові технології; цікаві експерименти.

Як зазначили присутні педагоги,  інтеграція теми з фізики «Звук» з іншими предметами й повсякденним життям людини дозволяє формувати в учнів розуміння єдності оточуючого світу та ключові компетентності.

Працюючи в групах, учителі визначали теми кейс-уроків з різних розділів фізики, предмети-розгортки та питання до них.

Вчителі дійшли висновку, що кейс-урок є інтерактивним методом навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності учнів. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, розвиває здібності проводити аналіз і діагностику проблем, спілкуватися.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *