Семінар-практикум вчителів математики

На сьогодні все більшим пріоритетом у школі стає підготовка високоосвіченої людини, здатної до творчої праці. При цьому модернізується система освіти, змінюються основні цілі навчання та виховання, переосмислюється роль учителя в навчальному процесі та вводяться відповідні корекції у його діяльність.
Зовнішнє незалежне оцінювання повинно стати фактором забезпечення якості освіти, створити атмосферу співробітництва у відносинах між учнем і вчителем, підвищити взаємозалежність і стимулювати активність кожного з суб’єктів освітнього процесу. Як підвищити ефективність підготовки учнів до ЗНО з математики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі математики під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 20 листопада 2018 року на базі Чернівецької СЗОШ І-ІІІ ступенів № 22.

Відкрила семінар-практикум Інна Дмитрівна Терлецька, методист ММЦ управління освіти Чернівецької міської ради та наголосила на актуальності проблеми семінару. Директор школи Любов Іванівна Яворська представила навчальний заклад, кафедру вчителів математики та побажала учасникам плідної співпраці.

Під час теоретичної частини методист ММЦ Терлецька Інна Дмитрівна ознайомила педагогів з організаційно-методичними аспектами підготовки учнів закладів загальної середньої освіти до ЗНО з математики та проаналізувала результати ЗНО кожного закладу з три останніх роки.

Практична частина проходила у формі методичної панорами, під час якої присутні педагоги ознайомилися з досвідом педагогічної діяльності учителів СЗОШ №22. Давид Олена Віталіївна проаналізувала «Геометричні задачі в завданнях ЗНО з математики» та наголосила на важливості обґрунтування ходу дій з посиланням на математичні факти при розв’язуванні стереометричних задач у завданнях відкритої форми. Коваль Валентина Олександрівна провела консультаційний практикум: «Вибрані питання розв’язування завдань з параметрами».

  

На завершення методист ММЦ Терлецька Інна Дмитрівна та вчитель математики СЗОШ №22 Шевчук Тетяна Миколаївна провели з учасниками семінару методичний практикум «Використання ментальних карт на уроках математики як засіб візуалізації та структуризації інформації».

  

Завершальним етапом семінару став психологічний тренінг «Вчимося долати стрес», який провели психолог школи Якименко В.Д. та соціальний педагог Ільчук О.В..

Під час підведення підсумків учасники семінару підкреслили актуальність та важливість обговореної проблеми, відмітили високий рівень та практичну направленість семінару.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *