Наукою доведено, що для життєвого успіху необхідні не самі знання, а вміння їх застосувати відповідно до конкретної життєвої ситуації. «Дослідження, проведені психологами Гарвардського університету, показали, що успіх на 85% залежить від особистісних якостей, правильного вибору лінії поведінки, і лише на 15% визначається наявними знаннями». Таким чином, необхідність змістити акценти в освіті із засвоєння фактів на оволодіння способами взаємодії зі світом призводить до осмислення необхідності змінити характер навчального процесу та способів діяльності учнів. Саме питанню реалізації особистісно-діяльнісного підходу до навчання математики приділили увагу на засіданні «Школи професійного зростання вчителів математики», яке відбулося 8 лютого на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №25.
Розпочалося заняття презентацією навчального закладу. Директор Баталюк Тетяна Іванівна розповіла про особливості навчального закладу та представила кафедру вчителів математики.
Під час теоретичної частини засідання Інна Дмитрівна Терлецька, методист ММЦ закладів освіти, акцентувала увагу на діяльнісний підхід в освіті, як спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію.
Вчитель математики та інформатики ЗОШ №25 Криштоф’як Тетяна Валеріївна ознайомила присутніх педагогів з одним із методів роботи на уроках математики – діловою грою.
Під час практичної частини заняття вчитель математики ЗОШ №25 Чиківчук Олена Октавіанівна поділилася досвідом роботи з використанням методу “Ділова гра” на уроках математики.
А використання елементів ділової гри учасники засідання випробували під час виконання практичної роботи «Застосування математичних навичок в професії кравчиня та столяр», яку провела вчитель математики ЗОШ №25 Гудзь Юлія Вікторівна.
На завершення засідання психолог школи провела із присутніми на засіданні психологічний тренінг «Релаксична вправа». По завершенні заняття молоді педагоги поділилися враженнями від побаченого та висловили вдячність за можливість збагатитися досвідом практичної роботи. Слухачі ШПЗ отримали матеріали засідання.