Сучасна освіта, зорієнтована на компетентісну модель, збільшує її результативний компонент і визначає переміщення акцентів з накопичення обсягу знань на цілеспрямований розвиток ключових та предметних компетентностей особистості. 19 жовтня на базі гімназії №4 відбулося засідання «Школи професійного зростання вчителів математики» з проблеми: «Використання новітніх технологій навчання для формування ключових та предметних компетентностей учнів».
Розпочалося заняття презентацією навчального закладу. Директор Іван Богданович Солтисік розповів про досягнення учнів у різних інтелектуальних змаганнях, а про історію навчального закладу учасники дізналися з переглянутого фільму. Керівник шкільного методоб’єднання Світлана Василівна Федоруца представила кафедру вчителів математики.
Під час теоретичної частини засідання Інна Дмитрівна Терлецька, методист ММЦ, акцентувала увагу на актуальності та перспективності вибраної проблеми та представила шляхи формування ключових компетентностей на уроках математики.
Під час практичної частини заняття вчителі математики гімназії №4 ознайомили присутніх з досвідом своєї роботи: Федоруца Світлана Василівна показала як активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, Рудько Наталія Іллівна ознайомила із шляхами підвищення ефективності уроків математики за допомогою впровадження елементів інноваційних технологій та сучасних методів навчання, Солтисік Іван Богданович проаналізував типові помилки при на розв’язування завдань ЗНО з математики, а Захандревич Оксана Петрівна продемонструвала як прикладна спрямованість навчання допомагає формувати ключові та предментні компетентності учнів, підвищити їх інтерес до математики.
На завершення практичної частини присутні вчителі мали можливість практично спробувати як можна використовувати завдання міжнародного конкурсу «Кенгуру» для підготовки учнів 5-6 класів до вивчення шкільного курсу геометрії.
Школа професійного зростання вчителів математики
Жов
23