Соціально-громадянська компетентність дошкільника: педагогічний та психологічний аспект

Одним із провідних напрямів діяльності закладів дошкільної освіти є формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку. Виховання любові до Батьківщини – завдання надзвичайно складне, особливо коли йдеться про дітей дошкільного віку. Воно потребує систематичної та певної послідовності. Саме тому 17.11.2023 року відбувся вебінар для педагогів закладів дошкільної освіти Чернівецької ТГ «Соціально-громадянська компетентність дошкільника: педагогічний та психологічний аспект». Основи соціально-громадянської компетентності закладаються в дошкільному віці і є передумовою для подальшого розвитку соціальної та громадянської компетентності в Новій українській школі.

Андріана Кравчук, консультант ЦПРПП, ознайомила професійну спільноту щодо формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку в різних видах діяльності активними методами, засобами і формами роботи з дошкільниками, які дають змогу зацікавити дітей традиціями та культурою українського народу.

Оксана Дмитрюк, психолог ЦПРПП, наголосила, що основи громадянськості закладаються з перших років життя. Упродовж дорослішання дитини та подальшого її життя особистісні риси, що характеризують її громадянськість, постійно вдосконалюються.

          Зважаючи на те, що провідною діяльністю дітей дошкільного віку є гра, патріотичне виховання варто здійснювати у невимушеному форматі гри. Сприймання світу, нового – відбувається переважно через почуття, тобто через емоційну сферу дитини.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *