Стандарт інформаційно-освітньої роботи з учнями від 6 до 18 років

Стандарт інформаційно-просвітньої роботи передбачає :

  • Формування єдиного розуміння проблеми наркоманізації через вживання психоактивних речовин, її наслідків та можливостей профілактики.
  • Визначення єдиних вимог до профілактичної роботи серед учнівської молоді, подальшого планування й впровадження в учнівському середовищі програм та міроприємств щодо попередження немедичного вживання психоактивних речовин.

Стандарт інформаційно-освітньої роботи з учнями від 6 до 18 років включає чотири  важливих напрями діяльності:

  • створення умов для психологічної стійкості молоді до зовнішнього тиску (в середовищі друзів та однолітків, в середовищі масової інформації);
  • раннє виявлення неповнолітніх, які вживають наркотичні речовини та їх пере направлення до отримання профільних послуг з корекції девіантної поведінки без медичного втручання;
  • алгоритм дії з виявлення та реагування на ризики неповнолітніх осіб до немедичного вживання наркотичних або психоактивних речовин в системі роботи навчальних закладів міста;
  • оцінку ефективності реалізації профілактичної роботи.

Документ базується на принципах:                                                              

  •  Гуманності, що передбачає створення оптимальних умов для оцінки рівня знань та соціальних навиків розвитку учнівської  молоді.
  • Законності, що передбачає суворе дотримання законів і відповідних правових актів усіма державними органами та суб’єктами проведення просвітньої роботи в учнівському середовищі.
  • Професійної компетентності – обізнаності близького оточення з умовами та технологіями просвітньої роботи в учнівському середовищі.
  • Добровільності участі в процесах оцінки та подальшого освітнього й соціально-психологічного супроводу. В доступній формі учасниками дослідження пояснюється мета  процедури та плани подальших дій у відповідність отриманих результатів. Проінформована згода на участь у дослідженні підписується всіма її учасниками.
  •  Конфіденційності та зберіганні у таємниці інформації отриманої під час використання зазначених інструментів механізму від всіх його учасників. Учасники дослідження володіють інформацією про зміст, інструменти та процедури проведення дослідження  та не володіють інформацією про результати один одного.

Стандарт

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *