Стартуємо впевнено з програмно-методичним комплексом для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»

Радісне навчання, пріоритет партнерства, за­безпечення максимальної активності дитини під час прожи­вання кожного дня передшкільного року — головні принци­пи Програми. Вихователь, який дотримується цих принципів, зможе забезпечити впевнений і успішний старт дошкільників до перспектив майбутнього життя.  Нова редакція програми «Впевнений старт» спрямована на створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи.

На базі закладу дошкільної освіти  №35 ЦРД «Веснянка» відбулась робота методичної студії у формі тренінгу  з питання впровадження нового програмно-методичного комплексу для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», яку провели методисти міського методичного центру закладів освіти Марковська Діана Вікторівна, Чобанюк Любов Дмитрівна та вихователь-методист НВК «Берегиня» Павлюк Сільвія Аркадіївна. Навчання проходило в два дні 02 та 05 лютого 2018 року, в якому брали участь 45 вихователів-методистів закладів дошкільної освіти м.Чернівці.

Учасники мали можливість детально ознайомитися з особливостями програми та можливостями її реалізації за допомогою розробленого навчально-методичного комплекту «Впевнений старт». У ході тренінгу педагоги опрацювали та отримали авторські роз’яснення щодо використання всіх  складових НМК (Книга для вихователя,  Книга для дошкільника, Альбом з художньо-творчої діяльності, Книга для батьків та сайт).

Педагоги відмітили значні переваги програмно-методичного комплексу «Впевнений старт», зокрема:

  • цілісність, доступність, естетичне оформлення  навчально-методичного комплекту;
  • зручність у використанні, оскільки Книга для вихователя є готовим  перспективно-календарним планом роботи з дітьми;
  • структурованість та сучасність інформації;
  • можливість працювати педагогам різного кваліфікаційного рівня: від початківця до майстра;
  • наявність порталу, де розміщуються додаткові навчальні матеріали та  відео-поради  від авторів;
  • сучасний підбір тем на основі філософського підходу на відміну від традиційного лексичного;
  • діяльнісний підхід до організації освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку;
  • можливість активного залучення до освітнього процесу батьків вихованців.

Під час заходу панувала творча невимушена доброзичлива атмосфера, яка сприяла плідній роботі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *