Перебудова системи освіти у зв’язку з переходом на новий зміст, структуру і терміни навчання вимагає змін в організації та змісті дошкільної освіти. Оновлений БКДО, перехід до особистісно орієнтовної моделі дошкільної освіти зумовили також необхідність перегляду деяких підходів до планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Сьогодні декларується право на творчий підхід до вибору форм планування, відходу від шаблонних традиційних форм навчання. Але існує і надалі важлива вимога – не залишати поза увагою змістовий аспект плану роботи для досягнення поставленої мети, виконання державних стандартів дошкільної освіти. В ході планування освітньої роботи сьогодні важливо обов’язково врахувати загальні тенденції: гуманізація освітнього процесу, широке використання інноваційних освітніх технологій, інтегрований підхід до організації та змісту дошкільної освіти, надання пріоритету провідним видам діяльності дітей на кожному віковому періоді.
Сучасні підходи до проведення занять в ЗДО: вимоги сьогодення
Жов
07
Інноваційні підходи до планування та проведення занять в ЗДО – важливий момент освітнього процесу. Саме тому 06.10.2022 року для педагогів закладів дошкільної освіти Чернівецької ТГ було проведено онлайн-консультацію «Сучасні підходи до проведення занять в ЗДО: вимоги сьогодення», оскільки заняття залишаються важливою складовою організованого навчання дошкільників. Під час онлайн-консультації педагоги дізналися, що в кожному закладі дошкільної освіти має стати нормою систематичне, цілеспрямоване, змістовне та ефективне планування освітнього процесу.