«Освітяни повинні бути партнерами в обміні досвідом, інформацією,
підсилюючи, взаємодоповнюючи один одного. Тільки спільні цінності,
цілі можуть вивести освіту на новий рівень. Необхідно робити класні
речі, ефективні речі разом»
Тетяна Швець, директор програм International Academy of Tutoring
Під час «Бенефісу» 21.03.2018 року учитель-логопед СДНЗ №37 для дітей з вадами мови Валентина Статнік розповіла колегам, логопедам з інших установ, про педагогічну акмеологію – науку про шляхи досягнення професіоналізму в праці педагога,та нетрадиційні підходи в логопедії.
Педагог зазначила, що зробивши крок в світ професії, метою якої є допомога дітям, ми прийняли на себе величезну відповідальність. І педагог, який усвідомлює свою благородну місію, ніколи не зійде зі шляху самовдосконалення.
Валентина Петрівна донесла до колег різноманітні прийоми, техніки, терапії, які застосовуються з метою загального зміцнення організму дитини; корекції психоемоційного стану, вторинних відхилень; розвитку дрібної моторики, тактильних відчуттів, мовлення; підвищення рівня зорового сприйняття, пізнавальної активності дітей та сенсорної інтеграції.
Розглядалося питання тьюторства в дошкіллі. Статнік В.П. зазначила, що тьютор в дошкіллі буде ефективний для відповідальних батьків, які усвідомлюють свою першочергову роль у розвитку і вихованні дитини. Вона запевнила, що тьютор не асистент, не помічник вчителя, а педагог-наставник, який супроводжує побудову для дитини індивідуальної освітньої траєкторії; забезпечує соціально-педагогічний супровід дитини та сім’ї; допомагає бачити всі сторони розвитку;супроводжує процес освоєння нової діяльності.
Учитель-логопед підкреслила, що найкращий спосіб допомогти дітям з особливими освітніми проблемами- це триада: грамотне медичне обстеження та супровід; сімейний підхід (поведінкова терапія, достатнє мовленнєве середовище, ігротерапія, фізичний розвиток дитини. сенсорна інтеграція) та компетентна команда психолого-педагогічного супроводу.
На завершення педагог процитувала слова Джимі Рона- всесвітньо відомого філософа бізнесу, який розробляв стратегії діяльності Coca-Cola, General Motors і був особистим бізнес-тренером Білла Гейтса «Формальна освіта допоможе нам вижити, а самоосвіта приведе вас до успіху».