Учнівське самоврядування як пріоритет у виховній системі успішного шкільного життя

27 лютого 2019 року на базі Чернівецької спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №22 відбувся міський семінар-практикум для педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти міста.

Яворська Любов Іванівна, директор закладу, розповіла про школу, участь і перемоги педагогів, учнів у конкурсах міського, обласного, всеукраїнського, міжнародного рівнів.

Основним завданням школи є виховання свідомих громадян України, забезпечення умов для творчої самореалізації, самовизначення особистості.

Заступник директора з виховної роботи  Гуглей Наталія Едуардівна ознайомила учасників семінару з системою виховної роботи закладу, розповіла про співпрацю всього педагогічного колективу в створені комфортного середовища для всебічного гармонійного розвитку дитини.


Методист міського методичного центру управління освіти Чернівецької міської ради, Німіжан Сільва Костянтинівна підкреслила в своїй презентації, що учнівське самоврядування є пріоритетом у виховній системі успішного шкільного життя. Участь школярів в роботі учнівського самоврядування закладу загальної середньої освіти є одним з найефективніших методів виховання.

Цінність учнівського самоврядування в закладі освіти полягає в тому, що учні ґрунтовно та всебічно проникають у сутність своїх прав та обов’язків.

Учнівське самоврядування в закладі загальної середньої освіти процес довготривалий. Його не можна просто скопіювати, перенести до себе схему іншого закладу, який ефективно працює. Учнівське самоврядування можна виплекати самостійно, пристосувати до умов власного закладу освіти, потреб та бажань колективу, рівня його розвитку та можливостей.

Своїм досвідом роботи поділилась педагог-організатор закладу, координатор діяльності учнівського самоврядування Гулей Ірина Олексіївна.

Ірина Олексіївна за сприяння адміністрації спільно з педагогічним колективом створює умови для постійного пошуку цікавих форм організаторської роботи, вдосконалення методів роботи з учнівським активом, структури органів учнівського самоврядування, його моделі.

Жалоба Вікторія, президент шкільного самоврядування, учениця 10-А класу, презентувала роботу учнівського самоврядування за І семестр 2018/2019 н.р.

Всі учасники семінару-практикуму відвідали виховний захід «Серце матері – невичерпне джерело любові», в якому взяли участь учні 1-11 класів школи.

Педагог-організатор має постійно працювати над самоосвітою, саморозвитком, удосконаленням. Відвідувати методичні заходи у своєму закладі, міські методичні об’єднання, семінари-практикуми, майстер-класи, для надання методичної допомоги органам учнівського самоврядування, учням-лідерам, класним керівникам з проблеми організації цікавих справ, акцій, навчання учнівського активу свого закладу.

Раца Олена Анатоліївна, методист науково-методичного центру виховної роботи ІППОЧО провела для педагогів-організаторів тренінг на тему «Проектні технології. Реалізація виховної роботи шляхом написання та втілення грантових проектів»

У рамках семінару педагоги-організатори взяли участь у флешмобі «Стоп булінг!» та інтерактивній вправі «Від серця до серця».

Під час підведення підсумків учасники семінару-практикуму підкреслили актуальність та важливість  обговорених питань, відмітили високий рівень та практичну направленість семінару-практикуму, висловили слова вдячності адміністрації, педагогу-організатору, вчителям, учням за змістовний семінар, який залишив гарне враження та позитивні емоції.

 

План семінару-практикуму

https://drive.google.com/open?id=1-j3SbYJ1fesa6HWbUC_J6ntgFBKoinik

Учнівське самоврядування як пріоритет у виховній системі успішного шкільного життя

https://drive.google.com/open?id=1i3lSMuuJumtlxlUhdT6gyw261MKKkAdd

Методичні рекомендації

https://drive.google.com/open?id=1ScmJhqNf64XK_Nm-UxSI17ROw6_kpcnW

Вправа «Від серця до серця»

https://drive.google.com/open?id=1kLrKTT_SNgiT7t0pdtL2u2fvPvwCERxN

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *