Відбулася перша цього року нарада директорів закладів дошкільної освіти Чернівецької громади.

Про дотримання порядку у дитячих садочках, харчування дітей, про електронну чергу у ЗДО та про набрання чинності Закону України “Про дошкільну освіту”.
Відбулася перша цього року нарада директорів закладів дошкільної освіти Чернівецької громади.
▪️На ній обговорили більше десяти актуальних питань.
На початку наради начальниця Управління освіти Чернівецької міської ради Ірина Ткачук вручила Грамоти Чернівецького міського голови керівникам ЗДО, які у січні та лютому відзначили ювілейні дні народження. Така відзнака для них справді заслужена, адже присвятили дошкіллю багато років роботи.
▪️Перейшовши до порядку денного, Ірина Ткачук насамперед наголосила на найважливішому: дотриманні порядку у закладах освіти – як у самому закладі, так і на території, про відповідальну роботу працівників ЗДО. Зауважила на дотриманні трудової дисципліни та виконання посадових обов’язків керівниками ЗДО.
▪️Заступниця начальника Управління освіти Альона Онофрей зупинилася на важливих нормативних документах, які стосуються роботи ЗДО, а також говорила про запобігання фізичного та емоційного насилля над дітьми.
Відтак головні спеціалісти Управління мали слово по кожному питання порядку денного наради.
▪️Зокрема, йшлося про план роботи закладів дошкільної освіти на 2025 рік, про проведення атестації у ЗДО, про набрання чинності Закону України “Про дошкільну освіту”. Також про роботу з електронною чергою у 2025 році, про виконання норм та зміну вартості харчування в ЗДО та про проведення моніторингу роботи харчоблоків.
▪️Станом на сьогодні, у Чернівецькій громаді працює 55 закладів дошкільної освіти та три дошкільні підрозділи у складі гімназій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *