Відбулася зустріч фахівців всіх чотирьох ІРЦ, які працюють у Чернівцях.
![](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f7e2.png)
Така партнерська зустріч пройшла на базі Чернівецького інклюзивно-ресурсного центру №2. Окрім фахівців цього ІРЦ, долучилися фахівці інклюзивно-ресурсних центі №1, №3 та №4.
![](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f7e2.png)
Людмила Чернецька, директорка ІРЦ №2, презентувала учасникам зустрічі діяльність очолюваного нею центру, ознайомила з матеріально-технічним забезпеченням. А фахівці центру поділилися досвідом з колегами на такі теми: «Складові корекційного заняття для дітей з РАС. Практичні вправи», «Гейміфікація занять в умовах роботи ІРЦ».
![](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f7e2.png)
Про організацію кваліфікованого супроводу дітей з особливими освітніми потребами розповіла директор інклюзивно-ресурсного центру №4 Юлія Гуменюк. Директор інклюзивно-ресурсного центру №3 Людмила Смірнова звернула увагу учасників зустрічі на організацію роботи та підтримку осіб з ООП в умовах воєнного стану. Олеся Ткачук, в. о. директора інклюзивно-ресурсногоо центру №1, говорила про співпрацю вчителів- предметників ЗЗСО з фахівцями ІРЦ (олігофренопедагогами).
![](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f7e2.png)
Любов Петрушко, учитель географії, заступник директора з виховної роботи Чернівецької гімназії №9, поділилася досвідом роботи щодо використання різноманітних прийомів та видів роботи під час уроків з учнями з ООП. А також презентувала методичний посібник «Використання прийому «Кубик Блума» як технологія розвитку критичного мислення на уроках географії з корекційною складовою для учнів з ООП».
![](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f7e2.png)
На завершення партнерської зустрічі відбувся обмін думками та підведення підсумків.
![](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f7e2.png)
Учасники зустрічі відзначили важливість та необхідність проведення таких заходів, що сприяють обміну досвідом роботи, забезпечують можливість обговорення, розгляд та виконання завдань, які покладено Міністерством освіти і науки України на інклюзивно-ресурсні центри.
![](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f7e2.png)
А це проведення комплексних психолого-педагогічних оцінок розвитку дітей, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, системний кваліфікований супровід дітей з особливими освітніми потребами протягом усього періоду навчання, методична підтримка педагогів, консультативна допомога батькам, просвітницька діяльність.